یکتانت یک پلتفرم تبلیغاتی با دسترسی به معتبر ترین رسانه ها می باشد.

استفاده از یکتانت دسترسی به بهترین و پر مخاطب ترین رسانه ها را برای شما فراهم می کند.

یکتانت با رسانه های بسیار بزرگ و شناخته شده ای برای نمایش تبلیغات به صورت آنلاین همکاری می کند و به جرئت می توان گفت یکی از بهترین پلتفرم های تبلیغاتی ایران می باشد.

این پلتفرم به بیش از ۴۰۰ وب سایت مختلف دسترسی داشته و ظرفیتی حدود ۱ میلیارد کلیک دارد. به این ترتیب ترافیک بسیار زیادی برای کسب و کار های مختلف فراهم می نماید.

وب سایت رسمی یکتانت:

www.yektanet.com

یکتانت بزرگترین پلتفرم تبلیغاتی در ایران است و با خدمات بی نظیر خود درآمد بسیار بالایی برای رسانه ها فراهم می کند .

تیم یکتانت با شعار صداقت، شفافیت، همدلی و نوآوری مستمر به دنبال ارائه بهترین خدمات به رسانه ها هستند تا امکان تولید محتوای با کیفیت برای کاربران را برای آن ها فراهم کنند. کارکنان این پلتفرم همواره در حال کوشش برای عملکرد بهتر کمپین های تبلیغاتی آنلاین می باشند و برای این منظور، محصولات فراوان و کم نظیری با استفاده از هوش مصنوعی به وجود آورده اند.

کسب درآمد به کمک یکتانت:

استفاده از یکتانت این امکان را فراهم می کند که با هر کلیک مخاطبان به درآمد برسید.

در حال حاضر یکتانت توسط حدود ۴۰۰۰ تبلیغ کننده مورد استفاده قرار می گیرد و به همین علت، این پلتفرم رسانه هایش را به درآمد بسیار زیادی می رساند.

شفافیت در همکاری:

همانطور که گفتیم شعار تیم یکتانت شفافیت است و این پلتفرم در تلاش است یک همکاری خوب با اعتماد متقابل به وجود آورد. بنابراین نمایش دهندگان می توانند از تمام جزئیات کار خود اطلاع کامل داشته باشند.

شناخت رسانه ها و حفظ کیفیت آن ها:

عملکرد یکتانت به گونه ای است که نمایش تبلیغات باعث افت کیفیت وب سایت ها و کار نمایش دهندگان نشود. در تایید محتوا هم مهمترین هدف این است که کیفیت رسانه به همان صورت که بوده حفظ شود.

فراهم کردن بیشترین درآمد برای رسانه ها:

همکاری با شرکت یکتانت به دلیل انتخاب مخاطب درست ، انتخاب مکان درست و انتخاب روش درست برای نمایش تبلیغات، بیشتری درآمد ممکن را فراهم  می آورد.

نمایش دقیق تعداد کاربران:

یکتانت امکان مشاهده دقیق تعداد کاربران را برای نمایش دهنگان خود فراهم می کند به طوری که حتی نوع مرورگر و سیستم عامل کاربران را نیز نمایش می دهد.

نمایش جزئیات درآمد:

با توجه به اصل شفاف سازی در شرکت یکتانت، این پلتفرم جزئیات کاملی از میزان درآمد زایی هر کدام از مشتریان را به آن ها نمایش می دهد.

امکان نظارت بر تبلیغات نمایش داده شده:

نمایش دهندگان می توانند بر تبلیغات خود نظارت کامل داشته باشد و با توجه به نیاز و سلیقه خود، تبلیغات متناسب با سایتشان را انتخاب کنند.

ساخت کمپین برای تبلیغ کنندگان در یکتانت:

تبلیغات کلیکی یا (Pay Per Click) PPC :

تبلیغات کلیکی به این صورت است که تبلیغ کنندگان یکتانت باید به ازای هر کلیک مخاطب هزینه پرداخت کنند. تبلیغ کنندگان با راه اندازی کمپین های تبلیغات کلیکی، تبلیغات خود را به مخاطبان درستی نمایش داده و به این ترتیب درآمد زایی خود را افزایش می دهند.

فواید تبلیغات کلیکی:

  • تبلیغات در بهترین و محبوبترین رسانه های ایران به نمایش در می آیند.
  • تبلیغ کنندگان به طور کامل بر انتخاب رسانه و تعیین قیمت نظارت دارند.
  • می توان نمایش تبلیغات کلیکی را به مخاطبان خاصی محدود کرد.
  • امکان نمایش تبلیغات در سایت های مرتبط وجود دارد.
  • با ارائه گزارش های مختلف از نحوه عملکرد کمپین می توان آن را بهبود داد.
  • امکان ترغیب مجدد مشتریان قبلی وجود دارد.
  • کلیک های واقعی تضمین می شوند.
  • در تبلیغات کلیکی روش های زیادی برای هدفمند سازی انجام می شود و هیچ هزینه اضافه ای ندارد.

روش های هدفمند سازی تبلیغات کلیکی:

  • هدفمند سازی موضوعی
  • هدفمند سازی زمانی
  • هدفمند سازی جغرافیایی
  • هدفمند سازی دستگاه نمایش
  • هدفمند سازی اپراتور
  • هدفمند سازی نمایش دهندگان

 

انواع تبلیغات کلیکی:

  1. تبلیغات کلیکی همسان (Native):

تبلیغات همسان همانطور که از نامش پیداست، همسان و متناسب با ظاهر وب سایت ها می باشد. انجام تبلیغات محتوا محور با استفاده از تبلیغات کلیکی همسان در یکتانت اثرگذاری فوق العاده ای روی مخاطبان دارند.

  1. تبلیغات کلیکی بنری:

پلتفرم یکتانت بنر کسب و کار های مختلف را در معتبرترین و محبوب ترین رسانه ها به نمایش در می آورد.

  1. تبلیغات کلیکی ریتارگتینگ:

ریتارگتینگ یا هدفگیری مجدد به این معناست که با استفاده از روش های مختلفی سعی در برگرداندان کاربران از دسته رفته داشته باشیم. یکتانت از این نوع تبلیغات برای جذب مجدد مخاطبان قبلی استفاده می کند.

  1. تبلیغات کلیکی پوش نوتیفیکیشن:

در این نوع تبلیغات یک پیام تبلیغاتی روی صفحه نمایش رایانه یا تلفن همراه کاربران ظاهر می شود. البته این کاربران از قبل دریافت چنین پیام هایی را پذیرفته اند.

مزیت های تبلیغات پوش نوتیفیکیشن:

  • نرخ تبدیل کاربران بالا می رود
  • امکان دسترسی به کاربران راحت تر می شود
  • یک ترافیک با کیفیت به دست می آید
  • مخاطبان اطلاعات بیشتری از برند ها به دست می آورند

 

هزینه تبلیغات کلیکی در یکتانت

یکتانت تعیین هزینه ی هر کلیک را به عهده مشتریان خود گذاشته است و راه اندازی کمپین های مختلف یا هدفمند سازی های خاص هیچ هزینه ی اضافه ای ندارد. احتمال قرار گرفتن هر تبلیغ در پلتفرم یکتانت به موارد زیر بستگی دارد:

  1. قیمت کلیک:

همانطور که گفتیم یکتانت تعیین هزینه هر کلیک را بر عهده مشتریان خود می گذارد. هر چقدر که قیمت هر کلیک بالاتر باشد احتمال نمایش آن در یکتانت بالاتر می رود.

  1. میزان جذابیت:

هر اندازه که یک تبلیغ جذابیت بیشتری داشته باشد و مخاطبان بیشتری به آن علاقه داشته باشند، احتمال نمایش آن بیشتر خواهد شد.

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin

فارغ التحصیل رشته مهندسی نرم افزار و علاقه مند به حوزه استارت آپ ها و مدیریت پروژه . در حال حاضر با تیم قدرتمند نیوسئو (رنک اول سئو در ایران )همکاری دارم و در گذشته نیز با شرکتهای مختلفی کسب تجربه کردم و تصمیم گرفتم این وبسایت را برای علاقه مندان به این حوزه راه اندازی کنم . امیدوارم از مطالبی که در این وبسایت قرار میدهم استقبال کنید.

  • facebook
  • twitter
  • googleplus
  • linkedIn
  • flickr

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *